Service op z’n Zonnigst

Problemen en storing melden bedrijf

Meld je storing en wij zorgen voor een snelle en professionele oplossing.

Ik wil een probleem of storing melden voor mijn bedrijf

Om een storing te melden of een serviceverzoek te doen, kun je het servieformulier hiernaast gebruiken. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren. Afhankelijk van de aard van je melding kunnen er kosten verbonden zijn aan een servicebezoek. Lees hieronder meer over onze servicevoorwaarden.

Het servicebezoek

Voor geplande servicebezoeken worden tarieven gehanteerd op basis van de afstand van jouw locatie tot onze standplaats in Wijchen. Het starttarief is gebaseerd op het verlenen van de service door één servicemonteur. Als het noodzakelijk is dat de werkzaamheden met meerdere personen uitgevoerd worden, zal dit middels de offerte kenbaar gemaakt worden en ontvang je een ander starttarief.

Welke kosten kun je verwachten?

Defecte systeemonderdelen die nog onder de fabrieksgarantie vallen, worden vervangen en aangemeld bij de betreffende leverancier. Wanneer de garantieclaim is geaccepteerd door de leverancier worden de kosten voor het product niet doorbelast. Echter geldt dit niet standaard voor de gemaakte arbeids- en reiskosten van de servicemonteur.

Valt jouw installatie nog onder de installatiegarantie van 100% Zonnig en betreft de melding een garantiegeval, dan wordt dit kosteloos verholpen.

Contact opnemen

Een probleem melden? Klik op de knop hieronder en vul het formulier in, of bel ons direct.

Serviceformulier zakelijk

Een storing melden? Vul het formulier in, of bel ons direct.